TREVLIGT.

Tjenaretjenare!  

Nu har jag varit ute och käkat mat, och jag åt Wiener Snitzel (vet inte hur det stavas) !  Gottgott!

Sedan så drog vi oss mot alla butiker och sånt, marknader är det ju iof. Först så köpte vi thaipankakor!
Det heter egentligen Banana Pancake fast utan banan! Bara med kondencerad mjölk uppepå!   Sen iaf så gick vi på marknaden och kollade, jag köpte faktiskt ingenting idag för att jag har ju köpt ganska mycket innan redan! Haha!  Men efter det så gick pappa, på någon slags fiskgrejemoj. Då sitter man i ett aqvarium med en fisksort som heter Garraruffa. Haha, det ser så jävla äckligt ut.. Mamma kanske ska skaffa såna på sin salong, pappa jobbar ju med fiskar! Vilket sammanträffande! Haha.  

Sedan så gick vi hem igen. Och då såg jag en jävla massa råttor fyyfaan säger jag bara...

Lägger upp bilder sen!

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Min favvo mat! <333 saknar dej sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

mkt!! Eelska dej!! <333333333333

2011-03-19 @ 17:59:46
URL: http://emmaeallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0