LONGTAILBÅT

Hejhej  

Har vaknat för ett tag sen och käkat frukost!  Jag har typ kollat på Scooby Doo med min lillebror också! Ibland måste man väl få kolla på barnpogram? Haha!  Nej men idag, tror jag att vi ska åka longtailbåt! Jag antar det.. För om TRE DAGAR ÅKER JAG HEM!!! :( :) Det är faktiskt både jättetråkigt att komma hem till kylan.. Just nu fick jag höra att det skulle bli typ 11 plus eller nåt men det är ändå kallt! Haha  och det braa är att jag får träffa alla kompisar ;D speciellt emmapemma!!  Fast jag saknar er alla!! ♥

Men som sagt, ingen aning om vad vi ska göra än. Vi hörs ikväll då!


Jag har upptäckt ett problem :( .. Det går inte att ladda upp nya bilder, just nu.. Jag är ju Thailand och det måste vara någonting sådant.. Men jag laddar upp alla bilder när jag kommer hem till Sverige igen. :) Ni får ju iallafall se bilderna! ;)




Ciao! ♥



Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, inte just nu fick jag reda på det men igår eller i förrgår vare! x)

2011-03-23 @ 04:54:42
URL: http://ellenebast.blogg.se/
Postat av: Anonym

nOOOOOH!!! jag saknnar dej soo mkt!!! <333333333333333333

2011-03-23 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0