Hem ljuva hem,

Hej hej :) NU, äntligen är jag hemma igen. Eller vad ska man säga? Det har ju självklart varit fantastiskt i Thailand. Men nu känner man sig exakt som hemma. Hem ljuuuva hem. :)
Men på onsdag ska jag ju rida igen, känns lite konstigt faktiskt, jag har ju inte ridit på 2 veckor.. Men iallafall så får man ju hoppas på det bästa. Ellerhur? :)
Då ska jag rida Freddy :) älskar dig gubben, min lilla pååni, han är för söt bara :'D ♥
inte bra bild alls.. menmen. ♥
Jag var bara tvungen kolla på den här lilla minipånin. Alltså seriöst, man smääääälter ju :o Han heter Pass ♥
Bilden av Pass, är tagen av Joanna, på www.capint.blogg.se. Kolla in :)
Nu ska jag återgå ned till soffan och kolla på tv, vilket ja inte har gjort på evigheter. ;o
Och imorgon ska jag till Emma :D ♥ jag älskar dig.

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0