HEJ.

Hejsan, hejsan påer!

Nu har vi vart och käkat middag. Tidigare idag, så vid ungefär 8 tiden, så gick jag och min pappa, och käkade frukost, då kom min lillebror upp, men när han skulle gå ned igen, så typ snubblade han och rullade ned ifrån trappan :/ andfakt är det en stentrappa.. :/ Man kan ju säga att man har en ganska klumpig lillebror.. Först river han upp näsan i poolen sen så skrapar han i hälen i poolen och nu ramlar han i trappan.. ajaj, plus att han skriker när mamma smörjer in honom med gelly, för att såren ska läka.. hmmmm.

Men nu ska vi inte prata om det!

Efter jag hade ätit frukost, tog jag ett dopp i poolen. Men sen så gick alla ner på stranden, och jisses vad stora vågor det var däära!  Gud vad roligt det var! Och jag typ spolades med vågerna typ hela tiden! Haha! xD Jag kan ju faktiskt ladda upp några av bilderna på mig,  Ja, men iaf så kom mormor och morfar senare, då hjälpte mormor mig med mina läxor! Gjorde väl 3 - 4 sidor vad jag minns. Sedan badade jag i poolen ett bra tag, för att det fullkomligt spöregnade! Haha,  men pappa och Oscar hängde på också! Riktigt roligt, faktiskt. Sen så skulle vi käka på resturangen bredvid hotellet till lunch, men det var smockfullt, så där fanns det ingen plats.. Nejnej. Men då gick jag och mamma och köpte mat på en resturang och tog med oss hem till hotellet så dem andra kunde äta också! Sen så badade vi lite till, och sen så duschade alla och gjorde sig iordning inför middagen! Då tog vi en tuktuk till mormor och morfar, och så käkade vi på en svensk resturang, med svensk menu! Och när jag bestellde min lasagne så typ hörde dem inte det eller ngt, så alla hade ätit färdigt, när min mat inte ens hade kommit.. Men den kom tillslut iallafall och då fick vi en gratis cola på "köpet"

Sedan så shoppade vi lite och lägger upp det senare! ;D


CPDATOR.. funkar inte att ladda upp nya bilder, som ni kanske märker så strular det ibland.. :s


Men en gammal funkar alltid, även om det inte är så roligt.



Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333333 vad gullie!!! <3333333

2011-03-23 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0