Gårdagen.

Hejhej på er! :)

Jag skrev ingenting igår för att jag var typ jättetrött.. Vi kom hem halv elva tror jag. ;)
Vi åt i alla fall på en resturang som heter Buffalo Steak House, en svensk resturang! :) Jag har faktiskt märkt att det finns jävligt många svenska resturanger här. Eller det är svenskar som äger resturangen. Haha, varje "svensk" resturang vi har ätit på har ägaren vart där, och dem är alltid typ jättestressade.. Haha men det är ju inte så konstigt. ;)
Men det var iallafall riktigt god mat där. :) Men jag tänkte säga att i sommar så ska Emma följa med till öland! :D och så ska vi gå på ridläger tillsammans, på Karlshem! :D Gud vad roligt vi ska ha! :D

Nu ska jag gå och njuta av den sista dagen i Thailand! ;)


när jag var liten och tävlade Freddy, tror att det var 2 år sen! :) finaste pånin där! ♥

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Jag längtar <3333

2011-03-25 @ 17:00:11
URL: http://emmaeallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0