ELEFANT!

Tjenaretjenare!  

Som jag skrev innan trodde jag att det skulle bli en lugn dag hemma idag.. Men icke, jag hade precis hoppat i poolen för att jag var så vaarm, och då kommer mamma och säger: Ellen gå och klä på dig snabbt vi ska på elefantridning, eller vad man nu säger x) .. Jaha, lixom så åkte vi dit, och jag tycker faktiskt lite synd om elfanterna.. Menmen lite kul var det väl iaf! Fast ganska skumpigt, och min syrra fick sitta på elefantens huvud!!  Haha!
När vi kom hem såå var jag jättevaarm självklart.... Menmen hoppa i poolen och svalka sig var ju lite medelmåttigt, haha, det är ju inte direkt kallt i poolen.. Haha, men sen så åt jag lunch iallafall och badade lite till med min lillebror!  

Nu så ska jag fixa det sista med plugget, så hörs vi ikväll!



Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0