DÅLIG UPDATE....

Hejhej äntligen!

Jätteförlåt, för att jag inte har skrivit.. :/ Alltså, jag har inte haft tid alls. Om jag ska vara helt ärlig, så faktiskt. Jag har ju faktiskt semester, så det blir lite svårt, när man ska vara med familjen också, det är ju en orsak till att vi är här. Man får inte glömma bort sin familj.. ;s Aja, men nu skriver jag iaf, medans min syrra duschar, och jag väntar på att jag ska få duscha, innan vi ska ut och äta middag!  Nu kan jag skriva om vad vi gjorde igårkväll:  Pappas kompis, Jonas, är här, så han hängde på när vi skulle ut och käka. Vi visste först inte vart vi skulle gå, men vi kollade på lite resturanger som vi gick förbi, men vi gick aldrig in på någon, sedan så sa pappa, men vi kan väl äta på Karlssons? Det tyckte alla lät bra, så det blev det! Och gissa vad? Det var en svensk resturang! Fast det kanske ni hör på namnet!  Iallafall så, det var apgood mat där!! Fast, det är lite dyrare än på andra ställen.. Men inga problem med det! Alla var ju nöjda, det är ju huvudsaken!  Men sen så när vi hade ätit, så gick vi hem, eller vi tog en tuktuk hem! När vi var framme vid hotellet, så var det en grop som han körde i så min lillebror slog i huvudet, och började ju självklart att gråta.. Och tuktuk chauffören skulle ha 200 Bath för turen, men eftersom Oscar slog i huvudet, så fick vi rabatt, så vi behövde bara betala 150 Bath. Haha!  

Sedan när vi kom hem, som jag skrev i inlägget dära, gick min storasyster och jag tillbaka och shoppade!
Då köpte jag en plånbok! Kan lägga upp en bild på den senare!

Kan lägga upp bilder från ikväll och igårkväll ikväll, hoppas jag. Annars blir det imorgonbitti!


Blir ingen bild nu,... :( det funkar inte fr datan cpar .. ;s


Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0