Jag = KLANTIG!

j! Jag säger bara såhära, jag är klantig, klantig och klantig. Hur kan man glömma kameran hos Emma? Och bara för det så har jag ju självklart inga bilder att lägga upp ifrån uteritten! :(
Men idag så har jag iallafall ridigt ganska mkt, lite sisådär typ, först red jag Nynna :) Plutten hon e så sööt, men hon har blivit ganska hård i munnen jag vet inte varför? Jobbigt, men ja inte min häst så.. I början av ridpasset iallafall så gick det inte så bra, hon var lite springig och bara ville typ inte jobba, men i slutet gick det bättre, när vi hade gjort lite framdelsvändningar och ridigt lite serpentiner så böjde hon sig mera och lyssnade bättre och började söka sig mera nedåt. Sen när vi ökade och minskade volterna så var hon ganska fin faktiskt! :)
Har inga bilder från när jag rider henne, men det här är också den ända bilden jag har på henne, x)
Sen så red iallafall jag, Emilia, Alice och Jossan.. Jag började med Mary, sen så red jag Reach, och sen så red jag lite på Freddy och lite på Chackan! :)
Men i början när jag red Mary var hon väldigt springig, det brukar hon vara, men iallafall så tränade jag mycket halvhalter med henne och mycket övergångar från trav till skritt, och sen hoppade jag ngt språng med henne också för det var ett litet hinder framme! x)
Sen så hoppade jag upp på Reach, och hon var riktigt fin! ♥
Här kommer lite bilder! ;) Jag hade ingen kamera, så jag tog mobilen, MEN DET ÄR INGEN KVALITET ALLS, SUDDIGA är dem men man ser att det är en häst iallafall. :)
Som ni ser väldigt dålig kvalitet, men bättre än inget. ( Jag rider lätt på travbilderna )
Sen så red jag Freddy och det gick helt okej, och Chakira! ;)
Freddy ♥
Chakira! :) ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0